Den dansande detektiven

Såg precis en dokumentär på SVT1 Dox: den dansande detektiven. Handlar om en detektiv i Indien som drömmer om att bli dansartist. Hjälp vad godtrogna alla verkar i Indien! Känns som att man själv har större erfarenhet i att lösa mord eller hitta ledtrådar än dom man såg i den här dokumentären..! Riktigt härliga människor iaf!! Lite blåsta men väldigt djupa om jag får säga vad jag tycker.. Inte Indier i största allmänhet då utan jag menar personerna i det här programmet. Har ju ett fadderbarn i Indien, skulle vilja åka dit nån gång på semester och passa på att hälsa på mitt fadderbarn! Börjar närma sig tiden att skicka julgåva nu om det ska komma fram i tid. Skickar en slant ibland utöver det jag ger varje månad. Extraslanten går oavbrutet till barnet och hennes familj. Maxbeloppet är 1000 kr per år som man får fördela hur man vill, en gång skickade jag 1000 kr i julklapp och fick världens tackbrev efter! Nu var det länge sedan jag skickade nåt extra.. Mer än 1000 kr får man inte ge för att det inte ska bli orättvist för andra fadderbarns familjer eller nåt sånt..? Jaja, slut för idag- kl ringer 06 imorgon bitti

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress