Sådär nu har jag suttit och betalat en mas...

Sådär nu har jag suttit och betalat en massa småräkningar som tillsammans blir en hel del :( men nu är det iaf klart och dom är borta så det känns skönt! Tänkte jag skulle lägga ut lite objekt på Tradera också som jag ändå inte använder, måste få in lite extrapengar till resan vi ska göra i början av maj ( kan inte avslöja vart ännu då det är en överraskning till mamma) känner mig en gnutta bättre nu, mornarna är allra värst- vaknar verkligen sjuk varje morgon! Tänkte att jag skulle ta en liten promenix på eftermiddan/kvällen för att få lite luft och motion för man känner sig ännu sämre då man bara legat hela dagarna men nu så regnar det ju. Så det blir att hålla sig inne idag med :( lika bra kanske ändå. Ikväll är det final i Sveriges Mästerkock :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress