På motorvägen på väg hem från Skåne. Sovit...

På motorvägen på väg hem från Skåne. Sovit ganska illa inatt då det var SVINKALLT i stugan vi sov i!! Dom hade glömt att sätta på elementet så det var inte många grader där inne- 5-6 grader kanske. Det kom rök under munnen när man andades och sängen och täckena var så kalla att det kändes som om det var blött. Hackade tänder så jag började undra om dom skulle krasa sönder. Flera gånger inatt vaknade jag av att PET flaskor började smälla lite här och var. Ni vet som när man har en i bilen och sen när värmen stiger i bilen så ändras trycket i dom eller nåt sånt. Fia och jag delade tillslut på en säng för att kunna få värme från varandra. Mysigt iofs :) Familjen vi bodde hos har uppfödning på dvärgspetsar och hade valpar hemma på 6 veckor och 12 veckor gamla. Galet söta!! Myste i flera timmar med dom igår kväll, tänk att jag ändå lät bli att ta med mig en hem.. Nu är vi som sagt på väg hemåt och har dessutom en häst med oss som Fia köpte igår kväll :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress