Hej alla glada!
Har ni köpt frans serum?
Jag är på jobbet, började kl 13 och kör på till kl 09 imorgon. Egentligen är jag ledig men jag hoppade in då en assistent är hemma sjuk. Axel stackarn var inte särskilt glad över detta. Han grät hela vägen till dagis och kunde inte förstå varför jag inte kunde vara hemma inatt :( Men vi kom överens om att vi ska ha en riktigt fredagsmys kväll imorgon och han förhandlade fram vissa punkter:

*Popcorn
*Cola
*Chips
*Godis
*Pannkakor
*Hyrfilm
*Ta hem ett nytt spel till iPhonen

Haha en riktig liten business-man! Så han var lite gladare när jag pussade honom hejdå på dagis :)

Sa dom inte på vädret att det skulle snöa idag förresten?! Det kan ju lika gärna komma nu isf tycker jag, låta det vräka ner snö i en vecka framöver bara vi slipper skiten sen! Börjar bli dags att söka semester inför sommaren också, jag ska söka för vecka 26-27-28.
Åh tänk att sitta på en uteservering en ljummen sommarkväll med en iskall cider/öl :))
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress