Halloj vänner och dom jag knappt känner.. ...

Halloj vänner och dom jag knappt känner.. Lördagen har gått i sjukdomens tecken men hade en liten peak uppåt under eftermiddagen då jag mådde lite bättre och bestämde mig för att följa med på grillpremiär hos Markus kompis. Är ju sjukanmäld under helgen så jag tänkte att jag kan ju inte visa mig ute bland folk vilket inte ser så bra ut men jag kan ju kanske hänga med lite folk ist för att bara ligga hemma men på mina villkor. Kändes ganska okej till en början men fick efter ca en halvtimme en känsla av matthet och kunde bokstavligen känna hur febern steg uppåt igen :( tog en Ipren som faktiskt gjorde susen efter nån timme och jag/vi hade riktigt trevligt. Men vi tog en tidig kväll och här ligger jag nu i sängen och känner hur mycket krafter det faktiskt tog, så antar att jag vaknar dålig imorgon pga överansträngning... Det är lite baksidan är smärtstillande och febernedsättande- man mår tillfälligt fejkat bättre vilket gör att man överanstränger sig vilket leder till sämre mående i längden...! Godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress