Förresten jag måste tipsa er!!!
Ni har väl inte missat allt snack om serum som ska göra ögonfransarna längre, fylligare och tätare (även mörkare tror jag) Jag har varit sugen att prova på det länge då jag har flera vänner som använt/använder det om man ser faktiskt stor skillnad! När Lisa var hemma sist så var jag helt övertygad att hon hade gjort fransförlängning fast att det var hennes egna fransar! Iaf så har jag tyckt att det varit lite för dyrt (!) 1000 kr för en förpackning.. Men så snubblade jag igår över en annons på Aftonbladet där dom säljer dom just nu för rabatterat pris (81%) så slutnotan blir endast 199 kr :) Så långt lagret räcker. Jag slängde fram kortet och klickade hem direkt haha. Tänkte att det kanske finns fler som vill ha längre & fylligare fransar så jag letade upp annonsen för en liten stund sedan så jag lägger ut en länk HÄÄÄÄR om ni vill ha, skriv in:PROLASH i fältet för kampanjkod så dras det av 800 kr.

Kollade nyss vad dom låg på för pris på Tradera där jag annars brukar fynda och hittade en annons med utgångspris 399 kr...
Nu låter det ju som om jag har ingått en pakt med Prolash då jag gör sån reklam men näe jag är bara så glad att jag hittade det till detta pris så jag tänkte dela med mig till er :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress