Bokat tid
till frisören :) Fick avboka den förra tiden då vi fick oväntade (k*k) räkningar :( Men men nu har jag en ny tid bokad som sagt så den 25 april kl 09 smäller det ;) Nu är frågan bara vad jag ska göra? Inne på att färga håret rött, mörkbrunt, mörkblont.. Jag har iofs en månad på mig att fundera över det här men jag tror inte att jag kommer vara så mycket klokare fram tills dess.. Vi får se vi får se.

Förresten jag fick akut blodtrycksfall idag. Riktigt otäckt!!! Aldrig varit med om liknande. Blev yr och kraftigt illamående, kallsvettig o blöt över hela kroppen och starka skakningar på det nästan som kramper. Fick inte ens upp telefon för att kunna ringa på hjälp för att jag skakade så mkt och blev livrädd och hann tänka massa hemska tankar innan jag kom tillbaka. Ringde sen till 1177 som då konstaterade att det var akut blodtrycksfall. Ska kolla mitt blodtryck nu nästa vecka.

Tjing tjing
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress