25:e Augusti

Japp den 25:e Augusti fyller en av mina bästa killkompisar år och har stor fest för att fira :) Micke på P3, hela 48 år :) med tanke på krutet på hans fester så längtar man till hans 50 års fest!! Den lär bli omtalad haha! Iaf jag har bestämt här nu för mig själv att tills dess ska jag ha gått ner 4 kg! På semestern till Grekland gick jag upp hela 2 kg på bara 1 vecka... 1 kg har jag gått ner sen dess men nu är det 4 kg kvar till min idealvikt, den jag tycker att jag ska ha! Alla mina jeans spänner, 1 par sprack härom veckan och mina favorit jeansshorts får jag inte ens igen och dom hade jag ju förra sommaren.. Får sån där känsla igen att hjälp vad fort det går- plötsligt väger man 10 kg för mkt...! Så ca 6 veckor har jag på mig att gå ner dessa 4 kg, hur har jag ingen aning om ännu men bättre kost och mera motion typ. På måndag är semestern slut så då blir det allvar! Men idag är det fortfarande semester så axel och jag ska åka till Söderköping och sova över så att Macke kan måla hallen medan vi är borta och då blir det drinkar, vin och gottit!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress