Samma sak men synen imorse. Första jag kol...

Samma sak men synen imorse. Första jag kollade när jag vaknade. Idag ska Axel och jag baka lite bröd- småfrallor, som vi kan mumsa på med ost och marmelad och te och tända ljus framför tv:n ikväll när Markus kommer hem. Tror att det får bli dagens middag faktiskt. Ska bara masa iväg oss till affären först och handla ingredienser.

Bella Davis - MODELL BLOGG

va fin header du har!!:)

william

supersöt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Time goes by for Snow White" Modell bilderna som jag har tagit på Louise:D

Maria

brödbakning är kul :)

JohannaDay

Hej! Ville bara säga att din blogg var jättefin!Allt bra? Lust att följas via bloglovin? Lägger till dig på direkten iallafall, kram :)

JohannaDay

Hej! Ville bara säga att din blogg var jättefin!Allt bra? Lust att följas via bloglovin? Lägger till dig på direkten iallafall, kram :)

Sofia

tycks om smyckena jag gjorde idag? :D

Tilda

fin blogg! kika gärna in min=)

Linn

Tävlingssugen? Kolla in i min blogg iaf; http://llagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html

Ha en fin dag :)

Skönhetsgrottan

Vilken fin blogg du har sötis! :)

Kattis

soft.

B

fin header! :)

Jens Norell ♥

Drog just igång en dagens blogg tävling, in och anmäl dig du har chansen att synas för flera hundra besökare om dagen :)

Sara - Mamma till Nova

Kikar in och lämna ett litet spår. :)

Maria Lindström

Supefin blogg! Kolla gärna in min! :)

Hannah och Bella

Gjort idag?:)

isabella

hoppas du hade en bra dag förövrigt! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress