i-landsproblem...
Nix, fortfarande inte varit på gymmet :( Men ikväll så kanske (troligen inte) jag tar en sväng? Imorgon ska jag bara dit!! Men jag känner mig liksom inte hemma på ett gym! Vill inte stå och håsa o flåsa inför alla så att de ser vilken dålig kondition jag har. Nu har jag ju jobbat ganska mycket- 6 dagar i sträck tills idag och vi är precis nyinflyttade och den här veckan är Axel veckan så man har ju liksom annat att göra också! Men jag vill ju komma igång och egentligen finns det ju inga ursäkter- man kan ju alltid klämma in ett litet träningspass nånstans.. Önskar att gymmet hade ett barnrum. Vissa gym har ju det så att man kan ta med sig barn/barnen och så kan dom leka eller kolla på film under tiden. Sats här på Kristnagatan har inget sådant :(
Visst jag skulle ju kunna placera Axel på golvet bredvid min cross-trainer och ge honom min iPhone så skulle han ju vara sysselsatt men hur skulle det se ut?

Vi får se hur jag gör.

Puuuussssssssssss

Ps. jag fick ju en sån där mixer som man kan göra Smoothie i av mamma men kan ni fatta att jag tappat bort den? Det verkar så för jag hittar den inte nånstans. Strange!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress