Summa kardemumma för denna dag 4. Ätit hal...

Summa kardemumma för denna dag 4. Ätit halvdåligt tror jag och också därav mitt illamående under de sista timmarna av kvällen, om det inte beror på vätskebrist, dricker lite dåligt. Spyr på ägg snart!! Blev lax till middag idag igen, men denna gång efter promenad istället för innan (praktiska anledningar). Smörjde baksida knä innan promenad men det hjälpte inte så värst :( ondare nu under kvällen och kan inte sträcka ut knät o samtidigt stödja på det. Hoppas det går över efter lite vila. Synat extra länge i spegeln idag men nix ingen förändring so far. Ja jag vet att 4 dagar kan det väl inte hända så mycket på men man kan väl få märka nåt litet? Jag är sån som måste se resultat ganska snabb annars tröttnar jag, dåligt tålamod kan man också kalla det. Imorgon blir det ett helt paket bacon till frukost med grekisk yoghurt och ingefära och till det en kopp kaffe med vispgrädde. Sen en liten städ o disk här hemma innan jag ska träffa Frida för att shoppa tränings och promenad skor och sen ska jag jobba ända till 22 på kvällen. Upp skapligt imorgon med andra ord, jag som sovit till 12 varje dag hur ska det gå... Får tvinga mig upp!!! Ska försöka sova nu, godnatt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress