Promenad blev det
jaarå, i hela 1 timme och 6 minuter gick vi powerwalk. Herregud vi var helt slut mot slutet! Sista biten så hade vi en så kallad "mördarbacke" som var sjukt utdragen och då den gick runt ett krön också så kändes det som en evighet då man inte visste när den skulle ta slut.

Törstiga var vi också! Jag och Frida gick och gnällde om vatten de sista 15 minuter typ och jäklar vad gott det var när man äntligen fick lite!
Visste ni förresten att citron är bra för förbränningen? Citronvatten framöver! Fast kanske inte jämt, jag vet inte riktigt hur lchf ställer sig till citron för det är ju faktiskt en frukt..?

Inga bröd blev det ikväll men jag har gjort tonfiskröra åtminstone. Tog lite till kvällsmat efter promenaden, åt den med en halv avocado till, blev riktigt gott faktiskt.

Imorgon blir det nog promenad igen, bränna bränna BRÄÄÄNNA!!


Veronica

Vad duktig du är gumman! Kämpa på så har du snart tappat de där små smygkilona!

Att du får försvara dej beror ju på avundsjuka. Jag är avis för att du bara har en 4-5 kilo som du vill gå ner! Jag har ju egentligen 20 till, men nöjer mej tillsvidare om jag lyckas komma under 80-strecket, så får vi se vad jag känner då. Det första jag ska göra när jag når delmål 1 (alltså 79,9) är att försöka HÅLLA vikten minst o sen kanske man orkar tappa mer när man väl är där... Puss puss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress