Hemma efter lång jobbhelg äntligen. Kom he...

Hemma efter lång jobbhelg äntligen. Kom hem vid 20 tiden och var glad att jag levde kan jag säga.. Det var ju storm mesta delen av 30 mil hemåt. De första 10 milen var hemska, vi körde tillomed över en nerblåst skylt. Jag och Johanna satt och skrek vissa gånger under färden! Bilen krängde åt alla möjliga håll. När jag skulle ur bilen för att tanka höll jag bokstavligen på att blåsa bort haha. Vi stannade en stund under färden och disskuterade om vi skulle vända tillbaka till Lidköping 10 mil eller fortsätta de resterande 20. Vi kom fram till att vi skulle minsann ta oss hem om vi så skulle köra i 50 km/h hela vägen. Efter Jönköping så började det lugna ner sig avsevärt så sista biten kunde vi nästan köra i normalfart :) det var så skönt att komma hem till Markus och Axel och sitt eget hem! J och jag har delat på en liten 3 sits soffa i 2 nätter med ca 7 timmar sömn på över 50 timmar.. Imorgon är det jobb igen men inte förrens kl 14 så innan dess ska jag ta igen för förlorad sömn!! Vågen har visat lite lägre siffror nu iaf :) har varit duktig under hela helgen med och håller mig fortfarande på 1200 kcal per dag, snart klarat 1 månad och klarar jag en till så är jag inte långt ifrån mitt mål när vi åker till London :) Time for bed, Gonatt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress