Det går ju inte!!
Förbannade LCHF! Har de senaste dagarna kännt av att jag kanske ökat ännu mer i vikt och när jag skulle i ett par jeans som vanligtvis är lite för små så var jag nästan chanslös. Fick dra och böja och slita och sen sitter dom som ett korvskinn :(

Läste lite på nätet häromdagen och hittade ett inlägg där en tjej skrivit att hon gått upp från 67kg till 71 kg när hon åt LCHF, 4 KILO.

Det har jag ingen lust med! Meningen är ju att jag ska tappa några kilo liksom... Så nu lägger jag lchf på hyllan ett par veckor framåt och ska försöka mig på den vanliga traditionella metoden ist, inte äta mer än vad jag gör av med, eller rättare sagt mindre än vad jag gör av med.

Just nu känns det som om tiden står stilla, längtar till så mycket!
Löning, Jul, London, nya lägenheten...Komma i mina för små jeans!!

I Helgen (lördag) så firar Markus och jag årsdag tillsammans, ett helt år har gått :) Det har verkligen gått fort! Så brukar väl alla säga fast det har verkligen gjort det! Känns som 6 månader max, men det måste ju vara ett bra tecken! Älskar min Markus nåt oerhört och skulle inte byta bort honom mot något i världen!!!!♥

Nu är det dags att krypa ner straxt, ska bara kolla klart på Patrioten på tv6 först.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress