Nu är måndagen snart över.. Fast det är ju...

Nu är måndagen snart över.. Fast det är ju en av mina favoritdagar har jag märkt, har inte alls nåt emot måndagar :) På dagen har jag varit och småshoppat lite smått o gott till hemmet, blandannat nya koppar o fat som jag bara älskar! Markus är iväg på afterwork i Motala där han jobbar och kommer stanna där tills imorgon, känns lite tomt utan honom här hemma. Har knypplat ihop en liten present som han ska få när han kommer hem bara för att jag kände för det :) Axel hade sin bästis William här på lek och filmstund på eftermiddan med popcorn och kakor så det blev lite fredagsmys som han kallar det, han somnade i soffan för en liten stund sedan lilla hjärtat. Fick lätt huvudvärk nyss så jag satte på en kopp kaffe och genast känns det faktiskt bättre- det är ju inte klokt! Om 20 min börjar En unge i minuten, bästa på hela veckan! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress