Jag kan säga så mycket som att näst efter ...

Jag kan säga så mycket som att näst efter att föda barn så toppar den här migränen min lista över smärta!!!! Inget hjälper.. Tog först en Alvedon och fick sen efter det nån receptbelagd migränmedicin men den har ändå inte släppt. Känns som om nån har tagit strypgrepp på min hjärna! Stundtals känns hjärnan iskall o stel för att sen bli varm och pulserande. Hur orkar hon skriva ett inlägg om det om hon mår så jäkla dåligt då tänker ni.. Jo för att jag är så sjukt uttråkad och pisstrött på att må såhär! Nikotinbrist har jag dessutom! Törs inte röra mig från det varma täcket jag ligger under just nu, tanken på att ställa mig ute i iskylan på balkongen ger mig nästan svindel.. Fast snart måste jag släpa mig ut ändå... Fick höra förut att en migränattack kan pågå mellan 4 h - 3 dygn.. Ehhhhhh.... Innan dess har jag ringt 112 iaf, gjorde jag faktiskt vid mensvärk en gång :0 dessutom var det min morbror som svarade- lite pinsamt!! Haha, Jag försökte förställa rösten men han hörde självklart att det var jag. Till mitt försvar så kan jag ändå säga att det sen visade sig vara urinledar inflammation som gått upp mot njurarna och smärtan var olidlig!! Ska försöka blunda en stund men det känns nästan värre då för jag kan inte låta bli att tänka på smärtan om jag inte är fokuserad på annat. Lite (jävligt mycket) synd om mig just nu!! Och kanske för 3 dagar framåt..

V

Kolla så att det inte är hortons huvudvärk. Jag fick det i maj förra året, och det är den sjukaste smärtan som finna. Det finns speciell medicin mot det. Hoppas dock att det inte är det. Hoppas det går över snart. Mvh V

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress