Helvete!! Vaknade för 2 timmar sedan med v...

Helvete!! Vaknade för 2 timmar sedan med världens huvudvärk! Hade värk redan igårkväll men idag är den värre. Jag som nästan aldrig har ont i huvudet, eller jag kanske aldrig har haft det om man jämför med den här gången?! Det trycker och pulserar och känns bokstavligen som om nån slår med en hammare inne i huvudet på mig. Hosta eller nysa är helt uteslutet för det gör så jäkla ont! Jag kan inte kolla uppåt, neråt eller åt sidan med bara ögonen om ni förstår hur jag menar, jag måste blunda och sakta vrida huvudet åt det håll jag ska titta och sen öppna ögonen :( det blir ju inte bättre av att jag är tjock i halsen och verkligen måste hosta ibland för att inte kvävas! Åhhh det är så sjukt jobbigt!! Kul att solen skiner ute.... :(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress