Ehhh
Nja det har väl inte gått sådär jättebra med min diet :(

Men jag ska ju för tusan utomlands om ca en vecka så då kan jag ju inte gå på nån diet heller...
För då tänker jag äta ihjäl mig!!! ÄTA ÄTA ÄTA!! Idag har jag bara fått i mig några bitar choklad, en halv kexchoklad och några klunkar äpplejuice. Och ett tuggummi också, råkade svälja det så då räknas det väl?! Haha

Lisa åkte igårkväll men jag har ännu inte hört ifrån henne :( Hoppas att den här veckan går fort så att hon snart är hemma igen!!

Jobbar hela helgen men tänkte hinna med en liten utgång imorgonkväll iaf :) men en lugn (inte så troligt) kväll isf för det är inte sådär jättekul att jobba bakis...

Har jag talat om att jag varit och kollat på en ny lägenhet förresten? Hursom helst så är den jättefin och asmysig! Där vill jag tillbringa alla mina vinterkvällar! Tyvärr så har jag inte fått tag på hyresvärden än dock :(

Nu ska jag ta en lång varm dusch, känner mig lite frusen kramkram
Veronica

nae... man får ju en chock när man smyger in här o har 3-4 inlägg att läsa ikapp... jösses då!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress