Underbar Lördag!
Vi har  haft barnkalas idag för Axel, han fick en massa fina presenter och han var överlycklig!! Efter det så åkte vi ner till Himpa-fältet och spelade brännboll. Utan mig & Tyra så hade det varit katastrof! Helt ärligt, vi måste ha tagit minst 10 lyror var, Tyra fick även till 2 enhandslyror :)

Kvällen kommer att tillbringas med fruktdrinkar hemma hos Tyra sedan blir det Bomullsfabriken för hela slanten! Idag är jag supertaggad känner jag!!!























sally

kul att du kommit igång med bloggandet igen! :)

Anonym

tjenare... ååå ser att mina shorts har kommit till rätta... e ju omöjligt för mig att ha dom nu men nån gång kanske... hur ska vi se till att dom kommer hem till mig igen???? kram kram

pussy fatale

vilken söt hund.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress