112
Ikväll blir det 112:an på Harrys som sagt men det blir nog en ganska lugn kväll dock... Det är ju faktiskt en dag imorgon också...

Anna har precis kommit hit så jag måste vara lite social med henne, slänger ut en bild på mig och polishustrun Hanna:

                                                      Hard Rock Halleluja.....  ;)

Sara

Ha det så kul ikväll och drick lite för mig oxå.. blidde ingen 112 för mig ikväll ;(



Skåååål!

Jeanette

Fel fel fel tummen ska bort...

Eller nja inte kanske bort men inte synas iaf hihi

Ha en bra kväll :-)

Johanna

Hej! Jag har gjort en del bloggdesignar nu och har faktiskt gjort en till dig med, Jag har suttit och gjort några andra med nu ´som du hittar på min blogg. så kan du se vad du tycker om den. du har så många fina bilder så att det är lätt att hitta en som passar.



Om du vill titta på den så maila mig så skickar jag den.



ha en bra dag

kram

Becca

kikar in

Moster

Vad har hänt?

Du uppdaterar dig dåligt nu för tiden.

Har du kommit i en bloggsvacka.

Kramar ialla fall

Anonym

Vad händer med uppdateringen???? Skulle inte du leva på din blogg?????? Det var väl det du sa till NT???

sandracissi.blogg.se

hah cool bild:D

Hanna

Jag ser som vanligt mongo ut, haha... fika när Tyra kommer hem?

Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress