VAD TYCKER NI?????
Har jobbat tills nu. Pratade nyss med min sons far som har en önskan att jag ska sluta blogga om våran son Axel eftersom att det är för mycket anspelningar på sex på min blogg??????

Håller ni med??? Självklart så måste jag respektera hans åsikt- om det nu skulle vara så att det handlar för mycket om sex här.... Men det gör det väl inte??? Axel är ju en sån stor bit av mitt liv och jag vill fortsätta blogga om min lilla älskling!


Vill väldigt gärna höra vad ni tycker!! Nu är det ju jag som bestämmer i slutändan men jag vill ändå höra era åsikter eftersom att jag är ganska partisk i det här avseendet
-Puppy^^

Fortsätt. Jag tycker inte alls det är något fel på din blogg och inte tycker jag att det är något mycket sex. Skulle du prata om sex och tillika om Axel skulle ju vara en sak men varje inlägg är ju skillt. 2 inlägg har ju inget med varandra att göra liksom. Keep going är min åsikt! :D Kram

Sara

Men alltså....det står väl inget om sex i din blogg? :S

Micke

Jag har inte reagerat på något speciellt i alla fall.

cecilia hn.

jag tycker du ska lyssna på vad pappan till din son säger, men å andra sidan kan han inte förbjuda dig att blogga om din egna son, det är en stor bit av ditt liv och samma med bloggen :)

ha det bra <3

matilda

ofta det är mycket anspelningar på sex i din blogg? :o

amanda

sex? hahaha nej , gumman gör som du vill ;)

Bastardo

Hm.. Jag måste ha missat sexinläggen, brb!!

Ninnie

Nu har det kommit en ny "gratiskläder sida". Jag som inte var så förtjust i varken Gratiskläder eller Gratisbio tycker att den här sidan verkar rätt okej. Det är lättare att samla poäng och vissa får ihop ett presentkort redan första dagen. Det är ju värt att vara med i allafall. Freestreet heter sidan och den är inte alls lika komplicerad som de andra. Lycka till!!



http://www.freestreet.se/?r=5054



Kram/Ninnie

Ninnie

Tycker absolut inte att din blogg anspelar på sex någonting!! Det här är ju en av de bloggarna som INTE gör det och som inte handlar så värst mycket om ytlighet. Mest om din vardag! Så jag tycker du ska förklara för honom att som du bloggar, bloggar man när man INTE anspelar på sex. Du är jätte dutkig tycker jag och gillar att vara här inne och läsa!



Kram till dig!

jossan

jag tycker inte att din blogg anspelar på sex det minsta..där är ju några halvporriga skämtbilder men det är ju på skoj! och det har ju inte att göra med din son på något sätt. Det hade ju varit en helt annan sak om han varit vuxen och gått in och läst om den handlat om sex. Men nu, även om den hade handlat om sex så har han ju ingen aning om det och det kan därför inte påverka eller skada honom !? Nej, fortsätt som vanligt!!

Sara

"för mycket anspelningar på sex på min blogg??"

Tror han måste varit inne på fel blogg och läst! Haha. Om jag skulle översätta din blogg, så skulle det låta såhär ; en helrolig tjej som pluggar och står i ! hon har skin på näsan och tar ingen skit ( oftast ) Hon är en partytjej när inte sonen axel är hemma, och när sonen är hemma så är hon en underbar mamma som älskar sin son!..



Tror inte att det bara är jag som tycker såhär, tror att det är nästan alla dina läsare ( utom T)



Ha der bra . / S

Angelica

Vi lever i ett samhälle där sex är något av det naturligaste som finns, varför tabubelägga det? Det finns ju en anledning till att ditt barn kommit till världen ;)

Veronica

Skojar ru eller? Är det verkligen hans egna ord eller?

puss

Eva-Lena

Jag har själv haft detta problem och lade ned min blogg men jag skrev om mitt sexliv även i bloggen och de har jag aldrig läst i din!





Jag tycker man skall lusna på sin barnsfar men till en viss gräns, det är ditt liv ditt och ditt barns!



Skulle du lägga ned bloggen skulle jag bli jätte besiken.



Du har inte gjort något fel i ditt skrivande jag blir bara glad av att läsa allt och även din gulliga son.

BETTINA

kjag tycker verkligen inte att du ska sluta blogga om honom för de han menade på. Det är inte de minsta anspel till sex, bara att du har ett kul liv och skriver om de till skillnad från andra unga mammor som bara sitter hemma och e så duktiga å sköter hushåll å bakar å massa sånt!

fortsätt som du gör!!

Annie

nej jag tycker du ska fortsätta som du gör, tycker inte de är mycekt sex alls ju :O

wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress