Uppe i ottan...
Axel vaknade straxt efter 6 i morse :) WooHooo!!!! Så vi packade oss iväg hemifrån vid 8 för att Niklas ska få sova i lugn och ro eftersom att han har jobbat natt... Så nu är vi ute i Östra Husby och busar, senare tänkte vi ta en sväng förbi Söderköping- Axel tjatar ju om att få träffa Lithea hela tiden...

Ikväll är det andra chansen i Melodifestivalen och det tänker jag inte missa!
carro

japp man får inte missa det =)

Felicia

Va mysig din dag låter !

Lina van der Putten

nej de får man inte missa =)



kolla gärna in min blogg, den handlar mycket om mat, GI och mitt liv i allmänhet förståss :) http://www.lvdp.blogg.se

amanda

Skit fin blogg :)

dilan amin

SLÅ IN MEJ I FOLIE

Allt bra med dig :)?



Kram!

/ www.mramin.blogg.se

TESA

Hej! Gillar du mode och konst i alla dess former! Jag älskar det med och skriver i överflöd om det på tesa.devote.se

Anonym

Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292

Tyras.se

saknar dej har FAAN ska jag klara mig utan dej i 2 hela fucking veckor?

Siri

Nää man får inte missa andra chansen... men jag tycker att det är dåligt att det är så mycket dueller nu för tiden, då kan ju inte alltid de bästa komma vidare.

Rebecka

Nej, de ska inte jag missa heller :)

Mina

Tjoho. Kolla in bloggen och lämna gärna en kommentar på vägen ;) <3

Marcus Å

Du är från Östra Husby va? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress