Torsdag..
Har inte skrivit något på flera dagar nu, eller sen i tisdags.... Axel är lite sjuk igen så han är hemma från dagis. Niklas och jag går också igenom n svacka just nu- vi får se var vi hamnar och dessutom så slutade jag röka för 2 dagar sen men började igen för 1 timme sen, tillråga på allt så är tant röd på besök igen.... Ingen dans på rosor här inte....

Kan ni inte skriva något som muntrar upp mig lite....

Clyde som liten valp


Sötare hund finns inte


Axel 1 år gammal ca





Fika på färgargården


Niklas och jag
Jannike

aw, vilken söt hund! helt underbar!

hoppas svackan vänder snart.

Linnea

Åh gud vad jag längtar tills sommaren när jag ser bilden på dig och lilla Axel! Hoppas det fixar sig snart med allting. Puss

Anonym

Jag råkade hitta din blogg (av någon anledning som jag inte längre kommer ihåg). Om "tant röd" betyder mens så är jag helt inne på ditt spår där. Jag blir alltid butter och ingenting verkar gå som jag vill. Hoppas att allt löser sig ändå, det brukar det ju göra till slut =)Ett tips är att aldrig försöka sluta röka när man har mens, då blir det dubbelt upp med grinighet...

Emmelie

Man måste ha dalar för att glädjas åt topparna min vän (lät som jag tagit det från Freud eller nåt?!!) Men iaf, call me if you need me! (och om det är någon tröst så är tant röd och hälsar på här också :P) Pussar o kramar //E

F O U T O S E ♥

gud så söt vovve! :) ♥

Bastardo

Hörrö Tessan, visst är det nice med en cigg nu? ;)

Det är vid sånna här tillfällen som det känns extra bra att få sånna här annonser i ansiktet:

http://bastardo.blogg.se/2009/march/ingen-reklam-tack.html



Ryck upp dig, solen skiner. Ta ett brejk. Aldrig fel att vara singel på sommaren ;) Ring upp snubben i höst igen när du behöver någon att hålla om i mörkret. Mensen är snart borta och Axel är säkert bättre redan i morgon



cheers

Jeanette

Hej

har skaffat mig en lite valp här nu. så n är det fullt hs här hos oss.

Å ang eran svaka alla har det. Micke å jag har haft ena jävla svakor men det gjorde vårat förhållande starkare idag är vi gifta har 3 barn,2 bilar ett hus å en liten hund =)

Lina

ååå sååå söt valp :D

Emma

:( Hoppas du känner dig bättre snart!

Emelie

vilken sot hund!!

Anonym

Åh vilken söt hund =)

Veronica

Glöm aldrig att jag älskar dej och ser upp till dej! Du är lite av min idol!

Ring om du vill snacka om´et, det vet du!

Snart kommer Tyra hem! Snart är det påsk o då kommer Madde hem.



Pussa Axel från oss!

Kram

Sofie

åh så söt hund :D

Tess

Gillar du inredning? husbygge?

kika då in hos mej har idag lagt upp nya bilder på vårat hus å inredning..

kika även i kategori huset i bloggen för att se vårat biorum badrum sovrum etc...

för dej som vill bli lite inspirerad



ha en toppendag



kram

MARIELLE

Hej,

Gillar din blogg!



Just nu delar jag ut SMYCKEN i min blogg! Du, eller någon av dina läsare kanske är sugna på att få hem lite smycken? Kika in på min blogg:



http://knockout.blogg.se



klicka på kategorin TÄVLINGAR och var med!



Kram/Marielle

Robin

ÅH HERREGUD vilken ful hund :D:D fast alltså söt! :D:D

Anonym

Ha en underbar helg :)

emma

Tråkigt att höra att du har det jobbigt gumman...Men du ska se, efter regn kommer solsken!! Lite halvklyshigt(stavas??) men det stämmer fan...Allting kommer lösa sig ska du se. Puss puss

Josefine

Nej gud vilken söt hund!:D

Louise Charlotte





Kul med så många fina bilder :)



Gud va söt Clyde var som valp!!!



Hoppas du får en härlig vår dag.



HUGS <3

Lady Gagas fanblogg

jätte söt hund.

sara

Söt hund! Så gullig...

mathi

TUSSE, vilken söt hund!

Linda

Trevlig blogg och hoppas du kommer ur din lilla svacka snart, starkt att forsätta att kämpa mot röksuget:-)



Söt liten son och såklart vovve:-)

LoEm

Vad tycker du om Björn Nilsson?





Vad tycker du om Björn Nilsson?

Sanna

Vilken underbar söt liten vovve :)

Beauty By Beata

Hej, vi vill skicka en inbjudan till dig men hittar inte din mejladress. Skriv den som en kommentar i min blogg så är du snäll!



Kram

ÅSA

Söt liten hund ^^

Anna S

Men åh vilken liten söting! =) Va e de för ras?

erika

naaw, vilken söt hund :)

Rebecca

men gud vad söt hund! :)

caroline

så söt hund du hade ;O sjukt.

Marie

Nej, vilken söt hund! =)

Johanna

Så söt och gullig hund.

Jag tror du blir litte piggare på de här komentaren=)

Anonym

Hoppas du har en underbar kväll =)

Amanda

vilken söööt hund. =D











http://mulatre.blogg.se

Anna ☼

Ja du!





"Är det inte det ena så är det andra sa kärringen som blödde näsblod" :D





/A

L I N A S Ä N G L A R

Vilka fina bilder =) hoppas ni tar er igenom svackan.



kram

frida

åh gud vilken charmig bild det var på den lilla pojken=D! riktigt charmtroll såg han ut att vara:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress