Sarah Dawn Finer!!!
Hon är bäst! Så jäkla mäktig låt!!! Hejar på henne och Malena nu på lördag!

Idag har vi busat och lekt hemma hos Lithea hela dagen, Axel var helt slut när vi kom hem! Han somnade i våran säng vid 20-tiden och kom sen knallandes in till oss i vardagsrummet vid 21, första gången han gör så- annars brukar han vakna och ropa på mig. Jag blev så stolt över min stora pojke! KÄRLEK!!!!!!

Mår ju bättre nu och kan nästan kalla mig frisk förutom att jag har ett tryck över bröstet och jordens hosta :(   Börjar kännas lite som lunginflammation faktiskt... Jaja vi får se, ska ta mig en massa vitlöksklyftor nu för att hålla både förkylning och vampyrer på avstånd ;) (fast snyggingen i Twilight får gärna komma i närheten!!!)

karin

lagomt söt knodd alltså! :)

sally

sorry, men snyggingen i twiligt (robert pattinson) är min!

Madde

Sluta röka! Då slipper du ha hosta och tryck över bröstet. Sluta, sluta, sluta!!!!

Mamma

Hej

Den här bilden blev jättebra som skrivbordsbild så att mormor får stilla sin längtan lite. Tyvär blir det bara större av att se honom.

Axels mormor

Anonym

Vilket charmtroll :D

Anonym

Guud sås öt :D

Evelina

aw va söt :*

Marie

Kollade på Twilight igår..kanonfilm.vilken undebar kärlekshistoria o som sagt..det gjorde inte ont att se på den manliga huvudrollsinnehavarenL...

tquila

Hon har skit fin röst!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress