Många har frågat...
Var jag har köpt strumpbyxorna som är med på outfit-bilden lite längre ner. Nu har ju jag och Tyra bestämt att vi skulle hålla det hemligt så att bara hon och jag kan "flascha" omkring i dom... Men ok då... Dom kommer från Åhlens underklädesavdelning och kostar 99 kr, Så spring nu till stan och införskaffa direkt ;)
Ylva

Åh, vilka fina strumpor!

Katrin Granlund

ska bli :)

Sandra

superfin blogg :) kika gärna in o kommentera på min

kram

Ida Andersson

Jag vill tipsa om min blogg. Jag är en rolig och härlig tjej som bor i Linköping. I min blogg kommer det finnas mycket bilder, musik, många outfits, inlägg om min vardag och även inlägg om det som surrar omkring i mitt huvud, som tex. tankar kring livet, kärlek, vänskap osv. Hoppas ni fortsätter läsa varje dag när ni väl hittat dit! Ha det bra! :)



" rel="nofollow">www.anderssonsliv.blogg.se*

thaikalle

fina strumpor och fin blogg, häng med på djungel äventyr

Anonym

vad tycks om min outfit som jag hade idag ?!



http://loem.blogg.se





vad tycks om min outfit som jag hade idag ?!

carro

dom var jätte snygga såna får man ta o köpa sig =)

mickis

Fräcka verkligen! Åhlens va en chocker...

Tyra

faan du avslojade, haha...som du kanske sag har min mob gatt sonder...fuck! men ska vi fika pa tisdag nar du slutar? Nar slutar du? Puss

Cissi

Ja dom var verkligen skit snygga :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress