Malena!!
Förlåt för dålig uppdatering... Åhh jag är så glad för att Malena vann!!!!!!!!!! Har varit på 2 förfester ikväll som skulle ha slutat  med att vi gick ut men jag körde en fuling och sa att jag skulle ut och ringa ett samtal men smet hem ist, jag var verkligen inte på topp idag utan längtade bara hem till sängen!!!! hoppas på att N kommer hem snart!!!! Vem var er favorit??????? Pussssssss!!!!!
Therese

Agnes var min favvis, men ändå, att Malena vann gör mig glad ända in i själen :D nordigt men sant ;)



// http://www.forHair.nu



Allt om hår,hårvård och hårprodukter.

Randy

Jag har ingen favorit eftersom jag inte följt det! :(

Emma

Alcazar skulle ju vinna! Enligt mig :) Hehe

Marie

EMD. Erik är ju sååå snygg =o) (och ja, låten var bra också, hihi)

elin

Jag hoppades på Alcazar, dock tyckte jag inte att dom var bäst - men bara på grund av att jag tror att dom hade haft störst chans i ESC med sin låt. Men vem vet, Malena kanske kan ta hem hela segern! :)

Anonym

hoppas din dag blir underbar:)

Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

ÅSA

hehe varför inte bara säga att du drar hem?



Jag hade ingen favorit, men trodde inte hon som vann skulle vinna. Trodde Måns skulle vinna

Amanda

Vad roligt att hon vann! =D











http://mulatre.blogg.se

Irya

min favorit var emilia, mest för att låten var skön och soft. Men Malenas låt är bättre. Opera är det svåraste att sjunga och refrängen är hyfsad. Hoppas bara att hon inte vinner ESC. Då måste vi slösa pengar på att anordna det. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress