Litet inlägg från jobbet...
Jag passar på att skriva lite snabbt nu när jag är inloggad på datorn här... Är förvånadsvärt pigg för att bara fått några timmars sömn inatt!! Jobbigast är att ta sig upp på morgonen men sen flyter allt på under dagen. Ikväll ska jag på bio - män som hatar kvinnor. Har ni sett den?? Alla säger att den ska vara tokbra så nu har jag höga förväntningar!!!!!
Malin

Den filmen vill jag också se för 1vecka sen kom mamma och min syster hem och hade sett den och sa att den var aå bra. Nu så har den slutat gått här i stan så nu e jag besviken eftersom jag inte såg den.

Viitisppan

Fin blogg du har :)

Annica

Hej gumman!



Saknar dig massor!!!

Skönt att du åxå trivs. Visst har tiden gått fort?!

Angelica och jag pratade om att bowla och parta lite så vi får träffas lite...

Men du, 2 veckor gammal pomme...hm...

Kramar så länge!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress