I LOVE PIZZA!!!!
Idag blev det en pizza till middag efter praktiken. Stenugnsbakad från italienska restaurangen Asti som ligger i hörnet på byggnaden vi bor i- Den var så jäkla god!!!!!!

Obs: Det fick jag inte betalt för att säga, men jag fick lite rabatt så då tycker jag allt att dom är värda att nämnas ;)

Här ser det ut som om jag åkt på "smäll" och blivit av med varenda tand hahaaha


Nu blev ni allt lite sugna va...
malin

Det är ju nästan bara gräs på ju ;) haha.

victoria

gud vad sugen jag blev på pizza haha!. :(



kolla in min och släng gärna en kommentar; http://inezvictoria.blogg.se/

Ninnie.

Verkligen! Fasen så god den såg ut!! mmmmm

Emma

ja jäkligt sugen faktiskt!

Ella Schwarz Tryggestad

Vad fräsh pizza! Ser riktigt god ut ju! (:

Micke

Den ser grymt god ut, har de bra priser? Kanske värt att testa :)

Amanda

ser jättegod ut, vill också ha. =D











http://mulatre.blogg.se

Bastardo

Vill du låna lite häftmassa och mina OKEJ-plansher? ser lite tomt ut på väggen. Men fint ;)

Anonym

Jådu, den såg allt smarrig ut. Vad är det på den? :)

Veronica

Jo, den såg allt smarrig ut. Vad är det på den?

JANE DOE

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Åhhh Guuuuud vad gott det ser ut!!!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Lady Gagas svenska fanblogg

fan vad gött med pizza......!!!!!!!!!!!

Anonym

gillar du gossip girl? då har jag något i min blogg som du kommer antingen älska eller hata :D

Sophia

Jag har sagt det förr! Din blogg är så fin! MEN vilken snygg färg du har på väggarna, hemma va´? =) Sjukt snyggt! Vi har en ljusare ton, men jag gillar nog din färg bättre... orkar bara inte måla om (igen!) Var inte så länge sedan..hehe..



Ha de bra!

pinky

ååååh vad gott med pizza! Men är det gott med ruccolla på (stavning? hehe)? Vill också få äta, men är man på diet, så är man... Kram!



var gärna med i min utlottning av en goodiebag! http://piinkys.blogg.se/2009/march/utlottning.htmlvar gärna med i min utlottning av en goodiebag! http://piinkys.blogg.se/2009/march/utlottning.htmlvar gärna med i min utlottning av en goodiebag! http://piinkys.blogg.se/2009/march/utlottning.html

Jessica

Åh, det må jag säga att jag blev! Den såg riktigt fräsch ut den där pizzan.

Här bjöd jag på tacos ikväll, inte helt fel, det heller! :)

Jannice

Gratis reklam är alltid bra! Du borde ju få lite rabatt nästa gång iaf =) hehe

Anonym

Lite bättre uppdatering, tack!!!!

Anja

Nej, inte sådan pizza! :) Det ska vara en stor pizza med kebabsås och pommes!

stina

mums

Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

[Viktoriae] - En blogg om självkänsla och mer!

Har aldrig ätit med ruccola på.. det såg gott ut!:)

Robin

ÅÅÅÅH det ser svingott ut fan!

Marie

vad är de för pizza?:)

Therese

Ja visst fan blev jag det, haha! Jag älskar pizza!

Nicole

Hmm den ser annorlunda ut med allt det gröna men annars ser den super god ut haha!

Om du tycker om ROSA och Cupcakes & andra söta saker besök min blogg! Jag har även designauktioner och utlottningar :) Mycket bloggdesign. Just nu säljer jag även nya Hello Kitty musmattor! Titta in!

Cornelia

Ser lite grönt ut för mig.

kram.

Linda

Vilket fint rum du befinner dig i på bilden. Gillar sofforna med det vita bordet skarpt! =)



by the way, följ gärna min blogg, om du vill, via bloglovin. :) det skulle vara roligt med fler prenumeranter..

Aida

åh, vad gott! mums ..



Förresten, nu ligger mitt omtalade smink ute på auktion på tradera.

För dig som har inspirerats av mig och mitt sjukt snygga utelivsutseende är det bara att börja buda.

Vad du har att välja bland är ..



kolla in min blogg för mer info

Linnea

Såg ju gott ut med ruccola på, varför har man aldrig tänkt på det tidigare?? Nåja, det ska jag hålla utkik på nästa gång jag äter pizza :D

Lowisa

fin blogg! våran( mina kompisars och min) är inte alls lika fin!

Du är jätteduktig!!!!

Tess

Se linda Bengtzing första framträdande det som gjorde att hon blev kändis

så pinsamt



kram

Kim

Taskmört!

Hihi!;)

queenpeach

det ser galet gott ut! önskar det fanns sån pizza här i bangkok!

becciisz

Heej, jag aktionerar ut lite kläder på Tradera :) Kolla gärna in om det finns något du gillar! :D

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1969660&listtype=0

Anna

Fint inrätt. ;) Fixa lite snygga tavlor på typ dig själv och häng upp. :)

www.zinq.se,, hon är sjukt duktigt. KRAM

Moa

Aldrig sett en pizza som ser ut sådär, vad heter den?

Terese

Mm pizza är aldrig fel!Brukar ju bli ett par under månaden...:P

linnea

nu kurrar min mage!

Linda

Ohhhh, bjud mig!

nadia a.

hello :) haft en härlig dag? det har verkligen jag ;D

Stigge

Grymt kul blogg ... Alltid kul att inspireras av andras Bloggar ... Är rätt ny på de här så har du nåt kul att skriva är du välkommen ..:)

Sara

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)



Här är hemsidan http://www.freestreet.se/?r=1670

Sandra

Gott me pizza. :P

Linnéa

haha, överdriv inte med ruccola :p

Jeanette

hör döööö uppdatera nu...

Katrin Granlund

Mmmmm vad gott!

Modemogulen

Gud vad gott!

KEYA

ohja, faktiskt lite!

Miss Magnusdotter

Gud vad gott dte ser ut! :)

Anonym

oj det ser otroligt gott ut :)

emma

Nästan så att man blir hungrig igen =)

Isabel

Du är fin på din header, men jag vet inte om jag kan hålla med om att pizzan ser god ut :/

Randys

Haha, vad gott dt såg ut & gulligt att du skrev att du inte fick den gratis!

Fredrik Frisören

mmm pizza är alltid gott!

CATTIS BERGSJÖ

Hej jag jobbar från promotion time, och vi letar efter bloggare som vill ha olika uppdrag, dvs skriva inlägg om diverse saker och sedan få betalt för det. Det är inget skämt, promotion time finns på internet att läsa om. (http://www.promotion-time.com/)



Ni som känner er manade kontakta mig

[email protected]

jeny

MMMMMMMMMMMMMM

ÅSA

Vad sugen jag blev på pizza :O

Salami pizza med gorgonzola är godast :P

Tyra

ALSKLING BLOGGA!!!! DU, DU GLOMMER VAL INTE FOPREDRAGET FOR RADDA BARNEN KL HALV SJU PA ONSDAGEN??? ALSKAR DEJ SNART SES VI ANTLIGEN!!!

Dixi

Fan vilken äcklig pizza :S

sandra

åh gud vad gott!

bam bam

nääh har du ruccola på pizzan?



Eller asså jag mena mer som att det skulle

jag aldrig ha för jag gillar inte det. :P

Fin blogg du har föresten. Väldigt intressant läsning :)

Anonym

♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



Nu finns det en ny sida där du kan få gratis

presentkort på skor :) du väljer själv från vilken

skoaffär! det är samma ägare som till gratismakeup :D

passa på nu när sidan är ny!! http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1292




♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥



NY SIDA DÄR DU KAN FÅ GRATIS PRESENTKORT I VALFRIA BUTIKER (BLA. NELLY.COM)



det är mycket enklare än te.x gratismakeup och gratisbio,

man behöver inte alls lika mycket poäng som där.

och nu när sidan är så ny och det knappt finns så många medlemmar

är det mycket enklare att samla ihop poäng och få hem flera presentkort :)



, http://www.freestreet.se/?r=1461 !!



♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥

LinaLicious

fasen vad gött de såg ut :)

jag

Lite, snarare jätte mycket!!

Jenny

Skoja inte, jag skulle göra vadsomhelst för en pizza just nu! :O :P

Malin

ser jattegod ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress