Ett gästbloggsinlägg som inte Tessan vet om!
Heeej på er nu är det jag, Tyra- Tesans bästis som är inne och skriver på Tessan blogg fast hon inte vet om det! Det är det här som är roligt när man kan varandras lösenord, hehe...Nu ska jag avslöja alla hemligheten jag vet om Tessan...näero...så kul ska vi inte ha!

Jag vill bara skriva hej till alla er, och berätta om hur jag och Tessan träffades! Jag var tillsammans med J som Tessans syster varit tillsammans med i flera år..Jag hade ingen aning om vem Tessan eller hennes syster var...Men Tessan hade lite inställningen att hon inte skulle gilla mig eftersom jag träffade hennes systers ex osv...ni vet hur tjejer är...Sedan träffades vi på en fest- och även med Tessans inställning så sa det bara "klick" mellan oss! Den sommaren var den bästa i mitt liv, vi hade så fruktansvärt kul ihop! Efter den festen gick det inte att skilja oss åt..Sedan blev Tessan gravid och då kom vi tyvärr ifrån varandra under en ganska lång tid...Nu för typ ett år sedan fick vi upp kontakten igen och nu kan inget i världen skilja oss åt!!! Tessan är en stor del av mig & mitt liv- och det roliga är att jag tror att det är ömsesidigt!!!



Ps..Vill tillägga att jag även är komnpis med Tessans söta syster Madde som tyvärr bor i Skåne:( ( det kanske lät som om det inte var så, men så är det inte, haha)
Anna

Tycker ni är så underbart söta må jag säga!

josefin

nej vad fint! härligt när man håller kontakten länge :)

joachim

sötnosar:)

Elin

Underbart :D

amanda

fin blogg :)

följ min blogg med bloglovin? :) så följer jag din :)

Anja

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=557301&listtype=1



Kolla in mina auktioner! 10 kr för Filippa K, Bondelid, Weekday, Sisters och Espirit!

Jonasn

" söta syster Madde som tyvärr bor i Skåne"



Vadå "tyvärr" ..... :-)



Skånepåg

Lisa

Puss på er!

Sara

Gud så härligt med sån vänskap!

tiniii

kul för er!!!!









bye

Randy

Haha, vad gulligt att du skriver på hennes blogg :P

Sanna

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)



Här är hemsidan http://www.freestreet.se/?r=1670

Emma

**HEJ**

Jag vet att det börjar bli tjatigt med alla dessa gratissidor, men jag har hittat en som äntligen ger något! blev medlemm igår och har redan samlat ihop till mitt första presentkort!:)

Bli medlem du också: http://www.freestreet.se/?r=5026

puss o kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress