Man måste älska Brüno !
Haha var på bio igår med Mamma och Sally och såg filmen Brüno, åh gud den var så jäkla sjuk!! En kvart in i filmen så satt man nästan i chock och undrade hur dom skulle kunna toppa det här under resten av filmen... Men det klarade dom galant!!! Den måste ses! Har dock svårt att förstå att dom satt åldersgränsen till bara 11 år när jag tycker att det borde vara 15 år eftersom att hela filmen är som en enda lång p-rulle...

Idag har Niklas och jag varit ute på Nytorp och fångat getterna som hade rymt imorse. Dom hade varit spårlöst försvunna i 4 timmar. Clyde hittade dom på en gång och som en duktig hund så skällde han också för att informera oss. Jag blev äkta imponerad, trodde att han skällde på en gammal stubbe eller liknande...

Sen på vägen in till stan igen så ser jag en stor häst som står och betar ute på ett gärde och tänkte att där är det väl ingen hage?? Så vi stannade bilen och mycket riktigt så var hästen lös och hade rymt från nån gård så vi fick fånga in den också efter att han sprungit ut på Arkösundsvägen och stoppat all trafik... Efter det så har vi inte fångat några fler djur idag iaf... hahahaa helt sjukt!

Nu ska vi äta varma Baguetter med min chevreost-röra på! Fillibaba!!!!!!

Kände mig lite kreativ på väg in till biosalongen...



Mamsen & Sally
Anonym

Jag tycker att man behöver vara minst 30 år för att se Brüno. Är nog bra att se på DVD där man kan stoppa och hämta andan ibland.

Puss från Mamma

emma

Mums, chevreost-röra...Hur gör du den? Puss puss

Lisa-Marie Gårdfalk

hot hot hot

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress