Ursäkta, har jag frågat lr?
Kom nyss hem från skolan, har pratat om schizofreni hela dagen- intressant men lite jobbigt när man pratar om samma ämne timme efter timme... Dessutom så är läraren en ganska så lättstött och grinig typ...

Berättade iaf för N igår att jag har startat en blogg och han började småflina direkt??? Hans åsikt är då att det är ganska egotrippat att skaffa en blogg med förhoppningar att nån annan ska ha lust att läsa om ens liv, dagens outfit etc.
Men han var ändå tvungen att gå in och läsa min blogg och jag kan lova er att han kommer att följa den lika noga som han följer sporten varje dag!!

Hursomhelst så fick jag ett mess för en stund sedan där han skriver så här: "Hej älskling, klart att du ska ha en blogg om du känner för det."

Men hjärtat, har jag ens frågat dig...????


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress