Sjuk film!
Förstår varför den är barnförbjuden- i alla avseenden!!! Men den var sevärd! Vad ni än gör där ute så försök er aldrig på att göra en DonkeyPunch! Se filmen så förstår ni vad jag menar...
Veronica

KUL!! Ännu en blogg till att följa!

Du klär ju i vad som helst snygging så behåll jeansen du! =)

Jag ska oxå bli så där snygg o smal so du! Vad har jag kvar i så fall...? 30 kilo typ? suckar

Kan du inte bli gravid istället så kan vi mötas på halva vägen... Mohahaha... F´låt! Du är vacker som gravid oxå!



Lithea har kastat ALLA sina nappar i dag på morgonen... oj oj oj



Kramis

Mamma

Hur ska jag nu hinna jobba!!!Alla dessa bloggar att läsa. Detta med den smala kropppen......så ser min också ut under alla valkarna eller volangerna.

Älskar dig!

Mamma

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress