Stämmer!!!
Hittade den här bilden hos den här bloggaren - visst måste den stämma!! Jag är säker på att alla håller med mig i det här:



OBS Notera den lilla, lilla kunna lyssna partikeln
http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/

HAHA, ÖÖHHH VADÅ?! KN***a?!

tiniii

haha den är jävligt gammal men stämmer VÄLDIGT bra ;)



hehehehehh...

MALIN

Jättesöt blogg :)

Bastardo

SV: inga problem, :) allt på nätet går runt. Det otäcka med den här är att en del stämmer så fruktansvärt bra. Speciellt fotnoten, haha

Kotteby

Jag tycker sex borde stått med tre gånger.

=)

Jeny

Jättefin blogg som du fixat

Emelie

haha

Besök gärna min blogg http://catturagiorno.blogg.se =)

Rebecca

Håller nog med dig tyvärr :P

sara

Vad tycks om min nya piercing? :)

http://sarammaria.blogg.se

Fredrik Frisören

haha hmmmm =)

Anonym

http://llinneast.blogg.se/2009/february/vilka-ska-jag-ta.html



hjälp mig att välja goooglees :)

Sandra

Hahaha :-D

Dijana

Hej! Vem är din favorit av de sex heta tennishunkarna i mitt senaste inlägg? :)

Alshammar - Fashion Lifestyle

jag har sett den förut, men den stämmer ganska mkt:)

chennie

hhaha skön bild

de e ju typ sant

Ina

haha, den är så klockren!

Josefine

Haha klockren !

Lina

Hehe den där hade vi i anatomikursen i ssk-utbildningen

channe

oj det va ganska mycket den innehöll. mitt exs hjärna innehåller bara pengar och extrem egoism..

Elina

Haha ja det måste stämma :P

Therese Marie

ahhah stämmer så sjukt bra inpå :D

winz

HAHA, söt!

MANDAAH

stämmer helt gumman ;)

Jenilita

hahahaha grym

regina

Haha jaa =)

Andreas "Kryckan"Hansson

Denna beskrivning är väl ändå gammal !!?? :) Jag har märkt att tjejer innefattar denna beskrivning med ;)

Emmi

haha stämmer så jävla bra ;)

smurfem

Hej hej, tänkte lämna ett liten inlägg efter att jag läst din blogg, du e välkommen in på min blogg o titta in dagens fråga om mc ligor/klubbar, hoppas du vill svara på dom, som sagt välkommen in alltid kul med nya läsare, lämna gärna ett spår efter dig när du vart inne Mvh : Smurfem

LILLIS

Halloj!!! Kul blogg=)

ha,ha mannens hjärna den var bra...stämmer=)

Kika in i min blogg=)



LOVE/// Lillis

Mellie

Haha den där har man sett ett antal gånger och den stämmer så bra :D

Anonym

kan inte stämma mer :O

undrar hur tjejernas hjärnor ser ut :P

Anonym

Haha , den stämmer säkert!



Besök gärna ciaobellasanna

Moa

Haha! Rolig bild!

Paulina

Klockrent ;) Luuuve it!!

robin

haha stämmer säkert ;)

Jennie

Hehe, stämmer säkert. Även om min sambo faktiskt verkar ha en "lyssna-på-barnen-när-de-gråter-mitt-i-natten"-körtel. Det är desto sämre med min... :P

poopi

klockren !;)

stämmer helt och hållet!

Eleonore

haha, den va ju skitbra!

Malin

haha sant ;P

Johan

Ja tycker att den ytterst lilla pricken "kulturintresse" är vansinningt felaktig, försök hitta en kille som inte lyssnar på musik.

sådeså

alla killar är inte så.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress