Power to the people...

Tyra ringde nyss för att berätta att hon har sjukt mycket energi idag (för 3:e gången...) Och känslan jag får när vi avslutat samtalet är: AVUNDSJUKA!!! Varför är jag alltid så trött???
Så nu har jag bestämt för att göra slag i saken och börja varje morgon med en kopp varmt vatten & honong & en energigivande smoothie! Ni vet en sån där som innehåller oljor, linfrön men också smarriga saker som banan & hallon mm. Så från och med imorgon så börjar mitt nya energirika liv! (om jag inte försover mig för att jag är för trött...)

Mamma

Ta sedan och sluta röka....Börja träna så kommer säkert energin.

Kram/Mamma

tyraTyra

älskling vi ska ju börja på FRISKIS ju!!! Du kanske blir lite piggare när du får lite läsare idag, kolla min blogg! i LOVE you

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress