Ni missar väl inte Rosing..
Den rätte för Rosing börjar ju ikväll, det missar ni väl inte????
Själv ska jag till Tyra och kolla på spektaklet

naliita

Nej det missar jag inte :)

Anonym

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Som projektarbete har jag startat en blogg till alla tjejer som handlar om att ha ett positivt tankesätt. Jag vill att alla underbara tjejer ska få tips på hur man blir nöjd med sig själv.

Men vi måste alla hjälpas åt! Titta gärna in på min blogg och kanske skriv en liten rad om den på din blogg. Ha en fortsatt underbar dag och kom ihåg att du är värdefull! /Camilla

Julia

men oj oj då xD

man kanske tar en titt på programmet, verkar lite löjligt men ändå :P :)

Jaana

omg, det där var ingen smickrande bild på henne. haha

S och M

Kolla gärna i vår blogg om du är intresserad av kläder och annat! :)

Caroline

Herregud, kan man hitta en mer grotesk människa? Här är ett varnande exempel på för MYCKET plastikoperationer... Hjälp!

Caroline at http://newyard.blogg.se

tyra

SKA DU?? YEEES! vad lycklig jag blir!

Caroline

Usch så märklig hon ser ut. Snacka om oäkta.

miia

vilekn jävla bild då!!

miia

vilekn jävla bild då!!

nathalie

hon kan ju inte tycka att hon är snygg :S



Hejsan checka jätte gärna in min blogg på www.starcevic.blogg.se :)

Alshammar-Fashion Lifestyle

klart jag inte gör:)

beatrice

Men åh, Rosing är ju så pinsam! :P

Tycker du inte det?

Mia

Jag missade det! Var det bra? :)

Tommy

Vilken grotesk människa... Nej, jag tänkte INTE titta på skiten. Haha. Hoppas ni har roligt iallafall.

ELISE

hennes bröst är verkligen inte fina! Usch.

Hanna

Haha, nej .. jag tror jag står över det. Usch :P

svansen

Det är just vad jag råkat göra....

Fan, vad hon ser nergången ut på fotot!

Stackars osäkra tjej alltså, jag blir uppriktig sagt ledsen.

Kram!

emma

Hon är absolut INTE snygg ! USCH !

Emma

herregud vilken bild haha, hon ser läskig ut på den bilden x)

jeanette

sicken bild XD

denise

rosing - a little bit too much :)

Marie

Omg vilka bröst. Visst att sätta in silikon, men man kan väl göra det i lagom mängd :P



hoppas du har haft en bra dag (:



Kram kram/ Marie

Ninnie.

hahahahahahaha

Tildiiis

men shiit! hon ser ju så otroligt falsk ut!!

Marie

FY FAN VILKEN FUL BILD!!!! :S

S

Fy fan vad hon är ful

mellie

Oj gud vilken hemsk bild.

Ida

jag ville se det, men trean och femman funkar bara på dagarna. På kvällarna blir det tydligen dålig mottagning .. Har vart så i ett antal veckor nu. irritande. hur var det då? vad hände?

clara

Ingen fin bild ;-)

Tuva

synd att klänningen är så fin, hon ser helt galen ut...

nelly

Fyfan vad vidrigt! Jag fattar inte varför man förstör sig själv sådär..

Jenny

Åååh fy vilken bild.

Nicole

Oj vilka tuttar? eller är det bara jag som lägger märke till det?

Valeria Tanja

Faaan vad ful bild ..

Anonym

jävla jätte patar

SandraFrejd

Jag ser att den här bilden fått en hel del kommentarer, jag tänkte det redan innan jag klickade mig in på kommentarerna men kände att jag måste lägga en jag med. Jag brukar itne vara kritisk till andras utseenden, alla får se ut som de vill tycker jag. Det jag vill säga om den här bilden är ju att klänningen är alldeles för liten i brösten ! Undrar lite ändå vad kvinnan tänkte på när hon tog på sig en klänning som ser ut att vara för en A-kupa till hennes jättebröst !

Sanna

Hahaha men guuuud vilken bild! Var hon verkligen seriös med den kan man undra :P grotesk.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress