Inget ont som inte har något gott med sig...
Fick ett samtal från Dagis vid 3-tiden där dom berättade att Axel trillat ner från en stol och slagit upp läppen :( Så Tommy och jag ilade iväg till akuten! Som tur var så behövdes det inte sys utan kommer nog att läka fint ändå. Det är andra gången vi varit på akuten med honom- På dagis kallas han för den vilda babyn...

Efter sjukan åkte vi ner på stan och tog en fika och lyckliga jag fick presenter från Gant efter lite lite tjat ;) Vi köpte samma saker till Tyra också så nu kan hon och jag gå omkring på stan i likadana kläder som riktiga bästisar... hahaha

Lite bilder från dagen:



Axel i provhytten på Gant






Nya stövlarna


Och den nya söta lilla blusen *älskar*
Jennie

söt pojke :)

Evelina Schilling

Hej!

Jag har bestämt mig för att byta blogg, men behöver först din hlälp!

Ska jag blogga på blogg.se eller devote.se?

Motivera gärna vilket alternativ du tycker att jag ska välja och svara i min blogg! :)



Kram

Frida J

Vilken söt blus! :D

Mattias

Jag bjuder in dig på århundradets event, UTMANINGEN. Har du vad som krävs? Kolla in utvecklingen på min blogg!

Madde

Åh jag får ont i hjärtat så mycket jag saknar Axel och dig. Buhhuu ska inte hem förrens till påsk. När tar du examen? Hoppas det inte krockar med min!!

Sandra (Fridas)

Så söt han är me nappen på sne =)

Fin blogg .. Kramis

victoria

vilken liten sötnos :-)

linnea

vilken fin familj ni är :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress