Hur jag gick ner ...
Jag hänvisar er som undrar till ett inlägg jag har skrivit längre ner, menjag kan lägga ut lite mera detaljer:
Jag räknade som sagt kalorier- åt 800-1000 kalorier om dagen ist för 2000 som en kvinna ska ligga på. Obs det här ska man inte göra medans man ammar eftersom att det kan bildas något slags enzym som inte är bra för barnet om man äter för lite....

En gång i veckan så hade jag också ridlektion på 45 min. och tränade gymnastik en gång i veckan på hälsoteamet i navestad ( vågade inte visa mig i träningskläder nån annanstans...) För övrigt så var jag ju ute och gick flera ggr i veckan. Dessutom var Axel en väldigt krävande liten baby och man var tvungen att hålla honom i famnen och "vandra" omkring i lägenheten precis hela tiden för att han skulle vara nöjd- gick säkert 30.000 steg om dagen...
malinm.se

Hur lär man sig räkna exakta kalorier då?

mathildas

skulle också vilja veta hur man räknar kalorier??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress