Hmmmm
Funderar på att lägga ut några bilder från när jag hade fött Axel och vägde 80 kg.... Tänkte att det kanske kan vara lite inspiration för alla er som kämpar med vikt och mått... Vad tycker ni? Ska jag? Törs jag??? Ska suga lite på den karamellen...
Svansen

Hur fan gjorde du för att gå ner allt?! Jag har fortfarande kvar 6 kilo...:/

Puss

Veronica

Är det den bilden jag sett...? Klart du törs lägga ut den! Du är ju snygg nu jue! Skicka den till mej oxå o en ny bild så kan jag lägga ut en före o efter bild på min blogg, eftersom jag har övervikt som tema! Puss

Jeanette

Jag är en riktig tjockis å jag har bilder på min blogg när jag fick sonen så det tycker jag

Mamma

Ja du lägg ut dem. Lillebror din skrattar så gott varje gång han visar dem för någon, men säger att han gick in i chock när han hittade dem för ett tag sedan. Annars är han ganska snäll........

Kram från mamma och hoppas du fått tag på Lisa nu.

Kram från mamma

Anonym

Dem vill jag se! Sporre!

Tessan

Lite dåligt med kommentarer på det här inlägget! Jag behöver mera för att bli peppad!!!

Tessan

Hur jag gjorde.. En kombination av rökstopp, stillasittande och att jagvräkte i mig allt möjligt fixade så att jag lätt gick upp dom där 23 kg. Vände sedan på allt och började tänka på vad jag äter och motionerade-powerwalk... Bantade även med allevo men det stod jag bara ut med under en vecka fast då tappade jag faktiskt 4 kg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress