Jag har världens coolaste kusin!!
Nae Veronica jag menade inte dig utan jag snackar om Sally!!!! Ni bara måste gå in på hennes blogg och scrolla ner en liten bit och höra hennes version av Beyonces "If I were a boy"

Hur smart får man bli alltså??? Hon kommer att bli något stort! Det bara vet jag!!! Kolla in här!!!!!!!


Fortfarande sjukt sugen på Kräftor!!! Vi har ligger hemma i frysen, ska ta fram dom när jag kommer hem ikväll så att dom hinner tina tills imorgon kväll då jag ska äta upp dom! Allihopa!!!!
Veronica

Ha ha ha... Nä nä men tycker du inte jag är lite cool oxå.. ibland??

Men du måste erkänna att jag håller med dej! Sally är så jäkla skön! Klart det blir nått stort av henne!

Jag har oxå en kusin jag ser upp till, vet du va? DET ÄR DU! Puss!

Veronica

P.s men nått är fel med länken... Man kommer ingen stans.

Sally

Jag tackar och bockar. Härligt med reklam, jag är redan uppe i 140 visningar. Tack så mycket :) <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress