Vad är det som händer????
Är så otroligt känslig idag!!!! Grinar åt precis allt hela tiden!! När folk vinner pengar i postkodmiljonärerna- då lipar jag åt det... När en kille sjunger i Talang 2009- då lipar jag åt det....

Saknar Niklas också, han jobbar natt och kommer hem imorgon bitti precis när jag ska åka iväg till jobbet *Snyft*

Lisa kommer hit om en stund och hon har också haft en lip-dag så vi kanske kan sitta och grina tillsammans...


Ska man skratta eller gråta åt det här...????
Johanna

men det där måste vara datagjort..? hoppas jag. det ser ju ut som en mänsklig belgian blue :S

Miss Magnusdotter

näää det där kan inte vara på riktigt! fan vad äckligt!

Moster

Men lilla gumman inte ska du vara ledsen, kan berätta att mormor mår mycke bättre och är nu tillbaka på VIN igen. Jag har fått någon jäkla flunsa hostar och nyser, tråkigt när vädret är så fint. Hoppas ni hittar Tyras katt hon kanske är ute och friar då blir det fler katter, dä ä väl kul.

Har du kollat wavas blogg snacka om kändiskåt.

Sandra

GRÅTA måste men helt enklet göra.... :P

Carrl

men usch! Det är faktiskt bara äckligt!!! Förstår unte hur man ens kan vilja se ut så? Ha en bra helg!

Micke

Fy fasen vilken bild. Om den verkligen är äkta så undrar jag hur fasen man kan vilja ha en sån kropp och om nån överhuvudtaget tycker det är snyggt.

Linda

Nej men gud, det kan inte vara på riktigt. Kan inte fatta att någon skulle vilja se ut så frivillgt!!

Ingrid

Haha, usch... nej det kan inte vara på riktigt!

Anna

Jag tycker sådant är extremt äckligt/läskigt! :o

Anna

Fy fan vad äckligt!

Sisse

jag vill skratta så mycket så att jag gråter :(

Karin

fy fan :O usch så skulle jag aldrig vilja se ut =D

Anonym

e det en sann bild???????????? <:o

Lina

shit vilken bild=)

Madeleine

gråta !

nadia

Den där är photoshopad, men riktiga bodybuilders är riktigt snuskigt, dom ser ut som monster!

VICTORIA DUBBEL V

Åh fy, säg att han inte ser ut sådär!

Isabella och Simon

PHOTOSHOP, bodybuilders är ju söta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress