Ekar det här eller?
Alla ni som postar en kommentar med eran bloggadress skriven ca 300 ggr kan sluta göra sig besvär med det, dom kommentarerna tar jag bort!
Micke

Bra, sånt ser jag lite varstans, förstår inte syftet med att skriva adressen mer än en gång.

Angelique

Åh, bra.. för sånt är så jobbigt att läsa när man ska se kommentarer hos någon.

BitterRA

Ganska störande sånt där!

Tess trött tokig morsa

får ja tipsa dej om en tok bra tävling?

jag har en så snygg designvas från www.inneonline.se

som jag lottar ut på bloggen..



ha en toppen dag kram

Ninnie

finns det nåt mer irriterande eller? usch! Eller en kommentar där det bara står : Kolla in min blogg :)



Det gör ju att man absolut inte vill kika in deras blogg!

Camilla

haha, att folk orkar hålla på så. Väldigt moget liksom...

hoppas att du får en riktigt bra dag ändå!

Daniel

Dom ska du radera! Det brukar jag oxå göra!



Lämnade det nåt kvar av chipsen å godiset? sku behöva lite snask i dag!

Miss Magnusdotter

ja, det är ganska störigt! Hoppas du får en bra dag :)

paulina

fin blogg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress