Bakar hundgodis
Barnen och jag har bakat hundgodis, två olika sorter. Den första blev vanlig blodpudding. Man skär blodpudding i små bitar och sedan får de gå in i ugnen på en plåt med bakplåtspapper på 125 grader i 2 timmar. 

Andra receptet vi gjorde var med tonfisk, morötter, havregryn och ägg- hela ägg med skal och allt, låter helt sjukt! Men det är bra kalk för hundar.

Receptet fick vi av Carina och Micke:
(null)

Och kolla här vilken liten guldklimp, 5 veckor gammal.
(null)

(null)

(null)

(null)

I helgen blir det jobb och eventuellt ett besök till valparna 🥰
E

Idag när jag tittade runt på tradera så såg jag Lisa Larsons ”Snälla syskonen” och tänkte omedelbart att det var en avbild av Hedvig och Gustav 😀

Svar: Men du, jag var ju tvungen att googla och jaaa det har du verkligen rätt i! Inte sett den innan. Uppfödarna samlar på Lisa Larson figurer, dom är sååå fina! Vet att min syster Madde har ett par också!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress