Sug-Tina đŸ€Ł
Imorse fick hon köra premiÀrturen. I en timma och 7 minuter höll hon pÄ innan hon navigerade sig tillbaka till sin dockningsstation för laddning.
(null)

(null)

Det blev en hel del smuts och damm i behĂ„llaren! 
(null)

Hittills Ă€r jag vĂ€ldigt nöjd med denna robot! 

Kolla in den hĂ€r fina teckningen som Hedvig gjort hĂ€r pĂ„ morgonen 😍 Det förestĂ€ller barn som kastar snöbollar i snöfall:
(null)

Om en timma lĂ€mnar jag de smĂ„ pĂ„ förskolan. Sen ska jag förbi matöppet och hĂ€mta sĂ€ngborden som inte gick att scanna in igĂ„r, men nu Ă€r det fixat. Kanske hinner jag med en liten vila eller meditation innan jag Ă„ker till jobbet för ett kvĂ€llspass. Det sista passet đŸ˜±
C

Å snĂ€lla! BerĂ€tta mer hur det funkar med roboten. Jag vill ocksĂ„ gĂ€rna ha en men Ă€r sĂ„ skeptisk. Det Ă€r ju inte precis fri framfart med möbler och mattor överallt... Ser att ni stĂ€llt upp stolar, men det gör man ju inte jĂ€mt eller hur tĂ€nker du med det? Dunkar den in i lister? Hur smala passager kan den passera. Ja, alltsĂ„ önskar jag ett inlĂ€gg tillĂ€gnat sug-Tina!😂

Svar: StĂ€lla upp stolarna behöver man inte, den tar sig runt och igenom Ă€ndĂ„ tror jag men jag ville Ă€ndĂ„ göra det, men tror inte att det Ă€r nĂ„t jag kommer göra i lĂ€ngden.. Den dunkar inte i nĂ„nstans, den navigerar sig med laser! Den gĂ„r upp pĂ„ mattorna och tar dom med đŸ‘đŸŒ Surrade in under bĂ„de soffan och sĂ€ngen och dammsög fint dĂ€r under! FĂ„r tillĂ€gna ett eget tillĂ€gg med all info nĂ€r jag bekantat mig mera med den/henne!
Therese Öjebo

Anna

Ser ocksÄ fram mot en recension dÄ jag övervÀger ett köp men jag Àr liksom ovanstÄende Àr skeptisk pÄ samma punkter.
Vore dock ljuvligt om det funkat bra. :)

Svar: Lovar att jag aka ge er en inom kort nĂ€r jag bekantat mig med min! 😊 Trevlig helg!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress