Hoppsan
Nu gick tiden sådär fort igen och det har redan gått en vecka sedan jag skrev nåt här sist.

Det får bli ett klagoinlägg 🙈
Nej men alltså jag är såååååå trött hela hela hela tiden! Jag kan sova och sova och sova men blir inget piggare! Noll energi, den är obefintlig verkligen! Tycker så synd om min stackars familj som måste leva med denna version av mig just nu.

Macke gör det mesta. Jag flyttar mig bara från en plats till en annan om jag inte är på jobbet. Så tråkigt! 

Det har blivit plusgrader ute sedan några dagar tillbaka och det är jag iaf glad över. 

Kan det vara efter Covid som jag blivit såhär trött? Eller är det min kosthållning? Äter ju mest skräp men orkar inte ta tag i att äta nyttigare heller... Är det en vinterdepression??? Vad det än är så vill jag bli av med det!!

Jag pysslar om mina fröer här hemma. Det som ännu inte har grott står i badrummet och det som har grott har fått flytta ut i garaget där det är svalare.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Just det, jag gjorde lockar på Hedvig också 
(null)

(null)

(null)

Jag virade upp hennes hår på ett pannband igår och så fick hon sova med det under natten.
(null)

(null)

Anna

Roligt att ’höra’ från dig igen men tråkigt att du inte mår bra och är orkeslös. Vet att du är kompetent och i vården men det kan vara Covid som spökar. Tog tid för oss att återfå ork och var då väldigt trötta.
Beror ju på när detta började för dig?! Tänkte nämligen sköldkörteln direkt. Kanske är jag färgad av att min egen bråkat länge nu.
Hoppas du får en förklaring till ditt mående och kan få må bra igen. Ta hand om Dig! Kram Anna

Anna

Roligt att ’höra’ från dig igen men tråkigt att du inte mår bra och är orkeslös. Vet att du är kompetent och i vården men det kan vara Covid som spökar. Tog tid för oss att återfå ork och var då väldigt trötta.
Beror ju på när detta började för dig?! Tänkte nämligen sköldkörteln direkt. Kanske är jag färgad av att min egen bråkat länge nu.
Hoppas du får en förklaring till ditt mående och kan få må bra igen. Ta hand om Dig! Kram Anna

Anna

Roligt att ’höra’ från dig igen men tråkigt att du inte mår bra och är orkeslös. Vet att du är kompetent och i vården men det kan vara Covid som spökar. Tog tid för oss att återfå ork och var då väldigt trötta.
Beror ju på när detta började för dig?! Tänkte nämligen sköldkörteln direkt. Kanske är jag färgad av att min egen bråkat länge nu.
Hoppas du får en förklaring till ditt mående och kan få må bra igen. Ta hand om Dig! Kram Anna

Anna

Jahopp...då blev det 3 likadana kommentarer när den väl tog emot den...🤦🏼‍♀️ Sorry!

Anonym

Jag är fortfarande extremt trött, 11 månader efter covid🥲 Tyvärr..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress