En liten gnista
Känner mig lite piggare och gladare igen. Igårkväll när jag jobbade på kirurgen så fick jag en sån fin sak från en kollega! Hon visste att jag skulle jobba så hon hade ställt en present till mig i personalrummet. Sååå glad blev jag! Letade upp henne direkt och gav henne en hård kram, trots Corona 🙈
(null)

(null)

En sån här sak för en så glad och jag hade sån energi på jobbpasset tack vare det! Tyvärr fick jag endometrioskänningar också men en snäll sköterska gav mig smärtlindring som hjälpte 🙌🏼 

Idag har Kleo och jag varit på sista tillfället i kursen allmänlydnad. Det gick superbra och det gjorde mig också så glad! Vi fick massor med beröm, både från hundcoachen och de andra medverkande 👏🏼 Jag känner verkligen att vår relation (min och Kleos alltså) har blivit så mycket tightare sedan vi började kursen. Han lyssnar så mycket bättre på mig, även om jag behöver jobba mer på min bestämmanderoll. 

Plockade in en höstbukett till mig själv idag
(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress