Trädgårds-anorektiker?
Kan man bli det? Har jag upptäckt en ny sorts sjukdom?!

Fast att jag liksom hela tiden utökar vår trädgård med träd och buskar och blommor och pallkragar och utemöbler och sittplatser och häckar så tycker jag att det inte händer nånting här. 

Jag känner fortfarande vissa dagar att det är helt tomt här ute.. Min vision är ju en trädgård som är lummig, solig och skuggig, små rum eller avdelningar. Det ska vara Eden typ 🦋 

Visst det är ju rätt stort här och därför så ser det kanske lite ut fast att jag fyllt bilen otaliga gånger med växter och blommor. Lagt galet mycket pengar, typ allt jag har på trädgården. Sen är det ju såklart så att det kommer automatiskt bli mer när träd och buskar och häcken växer sig stora tillslut.. men jag är så otålig! Vill ha det som i min vision NU! 

Jag måste försöka se hur fint det faktiskt blivit och att det är tillräckligt just nu. Vi har ju bara bott här i 2.5 år exakt på dagen. Och vi började ju med en enda stor sandhög! 

Ja. Så går tankarna ikväll

Godnatt


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress