Tisdag
Blev ändrade planer på jobbet så jag fick sluta vid 15 ist för 21:30 ikväll 

Hämtade på dagis och sen blev det sommaraktivitet ute ☀️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen kom Carin och Bosse och bjöd på middag som dom lagat hemma och tagit med sig efter barnens önskemål. Vi sjöng också för Macke och fikade på bullar och saft och kaffe i kvällssolen.

Carin hade med ett set som hon sytt till Hedvig
(null)

Stammen på körsbärsträdet har nu fått skydd från kattklor 
(null)

Tulpanerna under silverpäronet är på väg upp och min backtimjan som jag planterade vid lavendeln förra sommaren har vaknat till liv
(null)

(null)

Vinbärsbuskarna grönskar nu och det ser ut att bli en fin skörd på dom redan i år
(null)

Fläckvis på gräsmattan har jag sett att vi behöver fylla på med dressjord och gräsfrön. 

Nu ikväll kl.21 ska jag se på det gångna året med kungafamiljen ✨

Imorrn är jag ledig ☀️🌸🦋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress