Tisdag
Barnen är lämnade på förskolan och jag ska äta en sen frukost på mitt favoritställe 🌱🌸
(null)

Kl.13 börjar jag jobba 
Anna

Inget taskigt alls nu och menar inte att vara snäll men egentligen dum...här kommer det dumma: äter du 3 mackor till frukost? Och här kommer det snälla: du som är så smal?😝
Genuint intresserad bara, har svårt med vikten och kanske har du nåt tips?

Svar: Haha! Jag äter precis vad jag känner för, ibland hoppar jag över frukost helt.. Så tyvärr har jag inget bra tips att komma med, förutom att jag rör ju på mig en hel del i vardagen, både på jobbet och sen hemma där jag springer efter barn eller jobbar mycket i trädgården ☺️ När jag aktivt la manken till för att gå ner mina gravidkilon så gick jag promenad med barnvagnen nästan varje dag och då mellan 4-6 km. Och så lät jag bli alla godsaker förutom en dag var 10:e dag då jag fick unna mig vad jag ville!
Therese Öjebo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress