Lördag
Jobbat dag. Fick ett kärt återseende med Clyde, minns ni honom? Hunden jag hade för många år sedan. I en separation så fick han följa med exet då jag inte hade möjlighet att ha honom kvar som ensamstående mamma tyvärr.

Idag kom Clyde och hans husse förbi mitt jobb för att hälsa och ta farväl. Clyde är gammal och har fått en hel del åkommor tyvärr. Så det lutar nu mot att han får somna in snart, 13 år gammal.

Clydes hörsel är inte längre den bästa heller och han kände inte igen mig heller tror jag. Han har också visat en del dementa beteenden på senaste.

Men det var fint att få se honom iaf ❤️
(null)

(null)


För kusin Veronica som var barnvakt under dagen så gick det bara bra! 👏🏼
Dock så fick Havanna (9 år) nån sorts allergisk reaktion på eftermiddagen så jag fick ta med mig antihistamintabletter hem från jobbet (efter att ha rådfrågat överläkaren och en sjuksköterska). 

Imorrn jobbar jag kvällspass. Macke skulle se till att komma hem innan dess, annars blir det kruxigt.. 😅

Han ringde förut och dom hade det toppen! Dom är nånstans norr uppåt och har cyklat och nu skulle dom dra och bada innan dom skulle ut och käka.

Jag ligger inne i sovrummet just nu med Gustav liggandes ovanpå mig. Han har precis nyss somnat så jag vågar inte flytta på honom ännu. Så jag ligger här och hör att Hedvig öppnar och stänger alla möjliga skåp och lådor där ute i köket, spännande...😬☠️


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress