Imorse
Så försov vi oss rejält! Jag blev väckt av Gustav kl.7:05 och då började jag alltså jobba kl.6:45 🙈 Fy så hemsk känsla!! Jag kände hur blodtrycket sköt i höjden när jag såg vad klockan var! 

Jag fumlade med telefon och försökte hitta numret till jobbet men kunde inte komma på alfabetets ordning när jag sökte i telefon efter G som i GAVA..
När jag äntligen hittade numret och ringde så var det min chef som svarade. Hon bara skrattade och lovade att det var ingen fara alls och beordrade mig att köra lugnt och sansat till jobbet och inte stressa! Mmmm
Säkert, jag satt i bilen inom 3 minuter och minns knappt bilresan dit. Sååååån tur att jag idag jobbade på en lugn enhet så att min sjuksköterska inte satt i skiten när jag kom!!!!

Måste ha varit helt slut för både mitt och Mackes alarm hade ringt sedan 5:20 men ingen av oss vaknade! 

Såg nu ikväll att jag hade skrynklig hud över tårna och turgor när jag nöp i skinnet. Vätskebrist 🤪

Imorrn ska jag tänka på att dricka extra extra extra! 
(null)

(null)

Nu ska här sovas! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress